Od wieków nie słyszałem tak fascynującej indywidualności jak Krzysztof Meisinger i mam nadzieję, że na tego wyjątkowego gitarzystę czeka światowa kariera, bo świat zasługuje na jego grę, wirtuozerię, indywidualność i emocje!”
„The Listener” – Rainer Aschemeier (Germany)
„Krzysztof Meisinger jest bez wątpienia świetnym wykonawcą, dysponującym ciepłym dźwiękiem i techniką godną pozazdroszczenia. Sposób w jaki gra Preludia (Villi-Lobosa) jest absolutnie zmysłowym, miłosnym aktem. (…) Koncert gitarowy nie jest może najpopularniejszym utworem Villi-Lobosa, ale Meisinger z ASMF robi dla tego utworu tyle dobrego co żaden inny wykonawca jakiego pamiętam od czasu, no cóż, Romero i ASMF!”
Grammophone – Guy Rickards (UK)
Krzysztof Meisinger- urodzony w 1984 roku. W opinii wielu krytyków muzycznych, jak i melomanów z całego świata, jest jednym z najbardziej fascynujących i charyzmatycznych młodych gitarzystów klasycznych. Największy wpływ na jego rozwój mieli tacy pedagodzy i autorytety jak: Bolesław Brzonkalik, Piotr Zaleski, Aniello Desiderio (Włochy) oraz Christopher Parkening (USA). Jest zwycięzcą i laureatem wielu międzynarodowych i ogólnopolskich konkursów.
Jest stypendystą Ministra Kultury, Prezydenta Miasta Bydgoszczy, Fundacji KGHM „Polska Miedź” oraz programu stypendialnego Ministra Kultury „Młoda Polska”.
W 2008 roku został zwycięzcą uczelnianym oraz jednym z 6 finalistów regionu kujawsko-pomorskiego konkursu Primus Inter Pares Student Roku 2008- konkursu na najlepszego studenta Polski.
Występuje w kraju i za granicą grając recitale solowe, muzykę kameralną oraz z orkiestrą m.in. w USA, Niemczech, Francji, Anglii, Serbii, Austrii, Hiszpanii, Grecji, Szwajcarii, we Włoszech, na Łotwie i Ukrainie, w takich salach jak Filharmonia Berlińska, Théâtre du Châtelet w Paryżu, Filharmonia Narodowa w Warszawie, Theatre du Palais Royal w Paryżu, Studio Koncertowe Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie, Teatr Wielki Opera Narodowa w Warszawie, Klainhans Music Hall w Buffalo, Hatch Recital Hall w Rochester, Raitt Recital Hall w Malibu, czy Grossmunster w Zurichu. Jego debiut w Filharmonii Berlińskiej w 2014 roku zakończył się wielominutową owacją na stojąco.
Występuje m.in. z „Academy of St Martin in the Fields”, PKF-Prague Philharmonia, Philharmonia Quartet Berlin, Orkiestrą Kameralną „Amadeus”, Orkiestrą Kameralną Filharmonii Narodowej w Warszawie oraz wieloma innymi orkiestrami filharmonicznymi i kameralnymi u boku wybitnych dyrygentów takich jak: Łukasz Borowicz, Agnieszka Duczmal, Wojciech Michniewski, Krzysztof Urbański, Michał Klauza, Monika Wolińska czy Massimiliano Caldi.
Występował na wielu festiwalach m.in. Festiwal Muzyki Polskiej w Krakowie, „Muzyka w Starym Krakowie”, Letni Festiwal Filharmonii Narodowej, La Folle Journee de Varsovie, „Toruń- Muzyka i Architektura”, czy Festiwal Laureatów Konkursów Muzycznych w Bydgoszczy.
Występuje z wybitnymi muzykami sceny międzynarodowej – Marcelo Nisinman (bandoneon), czy Daniel Stabrawa (skrzypce). Od 2014 roku występuje także u boku jednej z największych sopranistek świata – Sumi Jo. Zainspirował wielu kompozytorów do napisania nowych utworów na gitarę. Tacy kompozytorzy jak Dmitri Varelas, czy Atanas Ourkouzounov dedykowali mu swoje kompozycje.
W styczniu 2014 roku był kierownikiem artystycznym produkcji operity Astora Piazzolli „Maria de Buenos Aires” w Teatrze Polskim w Szczecinie z Sandrą Rumolino w roli tytułowej. Spektakle spotkały się ze znakomitym przyjęciem publiczności i krytyki.
Jego nagrania otrzymują liczne wyróżnienia i znakomite recenzje światowej krytyki. W 2013 roku ukazał się jego album nagrany w słynnym Abbey Road Studio z orkiestrą Academy of St Martin in the Fields który został wydany przez firmę Orfeus Music, a później przez belgijskie wydawnictwo Outhere Music/Fuga Libera. Nosi tytuł „Melodia Sentimental”, jest poświęcony w całości muzyce Heitora Villi-Lobosa i pozyskuje entuzjastyczne recenzje w światowej prasie muzycznej. Płyta była albumem miesiąca linii lotniczej LUFTHANSA, oraz była uznana za jedną z 10 najlepszych płyt z muzyką klasyczną roku 2013 przez krytykę niemiecką. Jego kolejny album „MEISINGER” został wydany w grudniu 2014 roku. Znajdują się na nim nagrania Krzysztofa Meisingera zrealizowane z takimi sławami jak Sumi Jo, czy Philharmonia Quartett Berlin. Znajduje się na nim także pierwsze w historii muzyki nagranie „Concierto de Aranjuez” zrealizowane z PKF-Prague Philharmonia na którym solista występuje także w roli dyrygenta. Premiera albumu odbyła się w Filharmonii Berlińskiej podczas uroczystego koncertu i od momentu premiery album pozyskuje znakomite recenzje. Album wydała firma Orfeus Music.
Krzysztof Meisinger gra na kopii gitary Ignacio Flety zbudowanej dla niego przez Andersa Sternera i strunach Augustine.